ANUNT PROCEDURA COMPETITIVA
(conform ORDINULUI Ministrului Fondurilor Europene nr. 1.284 din din 8 august 2016)
pentru atribuirea contractului de servicii consultanță la elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri și consultanță în domeniul managementului proiectului,
pentru proiectul PRSM 2021 – 2027
„Extinderea capacitatii de productie a Eco Star SRL prin realizarea unei investitii in activitatea de productie de beton”
Informatii generale privind solicitantul
Denumire solicitant: ECO STAR SRL
Sediul social: Sat Colibasi, Comuna Colibasi, Str. Principala, Nr. 191, Judet Giurgiu
Sediu secundar (puncte de lucru):
- Sat Grădiştea, Comuna Comana, Tarla 26, Parcela 270, Judet Giurgiu
- Sat Colibaşi, Comuna Colibaşi, Nr.Cadastral 30489, Judet Giurgiu
- Sat Colibaşi, Comuna Colibaşi, Numar Cadastral 30168, Judet Giurgiu
Adresa investitie: Sat Colibaşi, Comuna Colibaşi, Nr.Cadastral 30489, Judet Giurgiu
Persoana de contact: BOIANGIU MIHAI
Mijloace de comunicare: telefon: 0722840161 și/sau e-mail: ecostarsrl@ymail.com
Informatii privind procedura de achizitie:
Procedura de achiziție: Procedura competitivă aplicabilă solicitanților/ beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, Anexa la Ordinul nr. 1284/2016
Obiectul: Servicii de consultanță la elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri și consultanță în domeniul managementului proiectului, pentru proiectul PRSM 2021 – 2027: „Extinderea capacitatii de productie a Eco Star SRL prin realizarea unei investitii in activitatea de productie de beton”.
Acest proiect urmeaza a se depune spre finantare în cadrul Programului Regional Sud – Muntenia 2021 – 2027, Prioritatea 1 – O regiune competitive prin inovare, digitalizare si intreprinderi dinamice, Obiectiv Specific RSO 1.3 – Intensificarea cresterii sustenabile si cresterea competitivitatii IMM-urilor si crearea de locuri de munca in cadrul IMM-urilor, inclusiv prin investitii productive, Apelul de proiecte PRSM/267/PRSM_P1/OP1/RSO1.3/PRSM_A44.
Contractul de consultanță la elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri și consultanță în domeniul managementului proiectului vizeaza:
- Consultanță la elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri, respectiv:
- Elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri în conformitate cu Ghidul Solicitantului “Intensificarea cresterii sustenabile si a competitivitatii microintreprinderilor, intreprinderilor mici si intreprinderilor mijlocii din regiunea Sud – Muntenia” aferent Programului Regional Sud – Muntenia 2021 – 2027, Prioritatea 1 – O regiune competitive prin inovare, digitalizare si intreprinderi dinamice, Obiectiv Specific RSO 1.3 – Intensificarea cresterii sustenabile si cresterea competitivitatii IMM-urilor si crearea de locuri de munca in cadrul IMM-urilor, inclusiv prin investitii productive, a instrucțiunilor emise de către statul roman, instituțiile europene si de către autoritatea finanțatoare, precum si a cerințelor si înscrisurilor puse la dispoziție de către Solicitant.
- Consultanță în domeniul managementului proiectului, respectiv:
- consultanță pentru derularea procedurilor de achiziții conform prevederilor legale;
- consultanță pentru realizarea cererilor de plată/ rambursare;
- consultanță pentru elaborarea rapoartelor de progres, a notificarilor si/ sau a solicitărilor de acte adiționale la contractul de finantare etc
Locul de prestare a serviciilor: sediul prestatorului, sediul achizitorului si/ sau locul de implementare
Termen de realizare:
- Consultanță la elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri – Cererea de finanțare și planul de afaceri vor fi predate înainte de expirarea termenului până la care pot fi depuse Cererile de finanțare, conform Ghidului Solicitantului.
- Consultanță în domeniul managementului proiectului – Durata de implementare a proiectului, dupa semnarea contractului de finantare.
Tip și durată contract: contract de servicii, durata contractului este de la semnarea acestuia și până în ultima zi de implementare a proiectului, dar nu înainte de data achitării contravalorii serviciilor prestate.
Valoarea estimata a contractului:
Valoarea estimata a contractului de servicii de consultanță la elaborarea cererii de finanțare și a planului de afaceri și consultanță în domeniul managementului proiectului este de 993.660,00 lei fara TVA.
Pe parcursul indeplinirii contractului, pretul contractului este ferm şi nu poate fi ajustat.
Data limită de depunere a ofertelor: 24.05.2024, ora 12.00;
Ofertele se vor depune la sediul social al solicitantului din: Sat Colibasi, Comuna Colibasi, Str. Principala, Nr. 191, Judet Giurgiu.
Formalități care trebuie îndeplinite de operatorii economici in legătura cu participarea la procedura:
Operatorii economici trebuie sa îndeplinească toate cerințele prevăzute in Specificațiile tehnice aferente prezentei proceduri.
Specificațiile tehnice ce trebuie avute in vedere de potentialii ofertanti la elaborarea ofertei, precum și orice informatii suplimentare referitoare la prezenta procedura, se pot solicita de la sediul social al solicitantului indicat anterior, sau prin e-mail: ecostarsrl@ymail.com.