Head & Shoulders și Old Spice susțin fotbalul românesc în cadrul unui parteneriat cu FRF
Prin acest parteneriat, două branduri importante din portofoliul P&G, Head & Shoulders și Old Spice, vor susține și promova fotbalul din România pe o perioadă de un an, cu posibilitatea de prelungire.
Head & Shoulders, un brand inovator ce a susținut întotdeauna performanța, este începând de azi primul sponsor exclusiv al Echipei Naționale de fotbal feminin. Acest parteneriat va sprijini această selecționată în cursa pentru rezultate, aflată la început de drum cu proaspătul selecționer, Cristian Dulca.
La rândul său, Old Spice va susține dezvoltarea viitorilor campioni ai fotbalului românesc. Cele mai puternice competiții de juniori din România, Liga Elitelor U15, U16, U17 și U19, vor avea parte de sprijinul unuia dintre cele mai apreciate și inovatoare branduri din categoria îngrijirii personale bărbătești.
“Fotbalul feminin este astăzi sportul cel mai practicat în România în rândul fetelor, cu peste 66.000 de jucătoare. Prin acest nou parteneriat semnat astăzi cu brandul P&G Head & Shoulders, reușim să contribuim la continuarea susținerii fotbalului feminin. Mă bucur că și echipa națională feminină primește acum sprijinul unei companii puternice care recunoaște valoarea de asociere și importanța fotbalului feminin. De asemenea, Liga Elitelor reprezintă competiția inter-cluburi unde se pregătesc viitorii jucători de echipe naționale, în cadrul celor mai puternice echipe la fiecare nivel de vârstă, U15, U16, U17 și U19! Cei mai buni juniori din România beneficiază de azi de susținerea Old Spice, un alt brand renumit al P&G, care se alătură strategiei FRF de a inspira un număr cât mai mare de copii pentru a juca fotbal. Doresc să urez bun venit celor două branduri în familia celui mai iubit sport din România!”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
“Suntem încântați de parteneriatul dintre brandurile P&G Head & Shoulders, Old Spice și Federația Română de Fotbal, pornind la drum cu o viziune și misiune comune. Brandurile noastre vor continua să susțină valorile corecte, încurajând un stil de viață sănătos și promovând tinerele talente de toate genurile”, a spus George Carpov, Company Communications P&G România.
Despre Procter & Gamble
P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate și superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Mai multe detalii despre P&G și brandurile sale, pe www.pg.com.