ISU Giurgiu. Post scos la concurs, prin încadrare directă și / sau rechemare în activitate
Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Vlașca” al județului Giurgiu reorganizează concursul pentru ocuparea postului de ofițer specialist I la Serviciul Comunicații și Tehnologia Informației. Candidații au la dispoziție o săptămână pentru a transmite cererile de înscriere.
Persoanele interesate de participarea la concurs trebuie să citească cu atenție anunțul și celelalte documente postate pe pagina de internet a instituției și, dacă îndeplinesc toate condițiile menționate, să completeze cererea de înscriere și să pregătească dosarul de recrutare.
Menționăm faptul că documentele trebuie transmise exclusiv în format electronic, la adresa de e-mail recrutare@isugiurgiu.ro, astfel:
- cererea de înscriere, cartea de identitate, CV-ul şi declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare, în format pdf, până la data de 23.11.2021, ora 14:00 (inclusiv);
- celelalte documente constitutive ale dosarelor de recrutare, în volum complet, în format pdf, până la data de 03.12.2021, ora 14.00 (inclusiv).
În eventualitatea depășirii mărimii maxime a capacității de atașamente (50 Megabytes), vor fi transmise e-mail-uri succesive, numerotate crescător.
Pentru informații referitoare la condițiile de ocupare a acestui post și criteriile specifice care trebuie îndeplinite, accesați pagina www.isugiurgiu.ro, secțiunea „Despre instituție – Carieră”-
Detalii: http://www.isugiurgiu.ro/doc/Anunturi/OFITER%20INFO.pdf
Compartimentul Informare și Relații Publice