Consiliul Local al Municipiului Giurgiu, ANUNŢ PUBLICITAR
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI GIURGIU
NR.11.823/14.03.2022
ANUNŢ PUBLICITAR
- Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, tel. 0246.211.627, fax. 0246.215.405, email:primarie@primariagiurgiu.ro, cod fiscal: 4852455.
- Informaţii generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:
Teren intravilan în suprafață de 3.736,00 mp, identificat cu număr cadastral 38366, aparținând domeniului privat al Municipiului Giurgiu, situat în Strada Sloboziei, FN, județul Giurgiu, conform HCLM nr.433/25.11.2021 și OUG 57/2019.
- Informaţii privind documentaţia de atribuire:
Se regăsesc în Caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
Prin solicitare scrisă la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Județul Giurgiu.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul instituției, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Direcţia Patrimoniu – Compartiment Urmărire, Executare Contracte, Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Județul Giurgiu.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019:
100 lei la care se adaugă TVA si se achită în numerar la Directia de Impozite și Taxe Locale Giurgiu, Șos. Alexandriei, Nr.7, Bl.G2, Județul Giurgiu sau cont IBAN:RO04TREZ32121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Giurgiu.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 30.03.2022, ora 10:00.
- Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 08.04.2022, ora 14:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Primăriei Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Județul Giurgiu.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
Un singur exemplar, într-un plic sigilat.
- Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
11.04.2022, ora 13:00, Primăria Municipiului Giurgiu, B-dul Bucureşti, nr. 49-51, Jud. Giurgiu, Sala Parter.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secţia de Contencios Administrativ Fiscal a Tribunalului Giurgiu, Orașul Giurgiu, str.Episcopiei, nr.13, Județul Giurgiu, tel. 0246/212.725, fax: 0337/819.940, e-mail: registratura-tr@just.ro
- Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării:
14.03.2022.