Loc de muncă în Giurgiu
Candidatul ideal pentru postul de Asistent Manager eCommerce:
Cunoștințe avansate operare PC
Abilitatea de a utiliza cu lejeritate tehnică (smartphone, PC, tableta, etc.)
Cunoștinte de baza eCommerce (OpenCart sau similar)
Limba engleză – nivel mediu
Minim studii medii
Stăpânirea aplicațiilor Microsoft Office
Noțiuni de marketing online, email marketing, Google Analytics, reprezintă un avantaj
Persoană activă, creativă, motivată, cu abilități de comunicare și de a prelua o initiativa
Entuziasm, implicare, gândire pozitivă, responsabilitate, seriozitate
Capacitatea de a planifica, prioritiza si organiza sarcini intr-un termen limita
Deschiderea către provocări, spirit de echipă și dinamism
Stabilitate emoțională în vederea păstrării calmului în cazul unor clienți dificili, capacitate de concentrare
Reprezintă un avantaj experiența anterioară în eCommerce
Responsabilităţi / competențe specifice fișei postului:
Procesarea și gestionarea comenzilor primite pe platformele proprii și ale partenerilor
Confirmarea telefonica a comenzilor, actualizarea statusului acestora, realizarea de eventuale modificari
Preluarea și înregistrarea comenzilor telefonice, prezentarea produselor oferite
Intocmirea următoarelor documente (procese automatizate prin API):
facturi
AWB-uri
borderouri curieri
borderouri de încasări
Receptionarea si procesarea retururilor
Oferirea de suport prin e-mail, telefonic sau chat, clienților on-line
Operare soft gestiune (NIR, aviz expediție)
Cereri de suport prin e-mail colaboratorilor
Îţi oferim:
salariu atractiv
bonusuri în funcție de performanță
discount la achizitia anumitor produse comercializate
posibilitate de promovare in timp
mediu de lucru plăcut
formare profesională în cadrul firmei
posibilitatea de a lucra alături de o echipă dinamică și motivată
un loc de muncă sigur
Locație: REMUȘ, Giurgiu
Așteptăm CV-ul tău la următoarea adresă de email: comenzi@e-tutungerie.ro